انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون

آمازون یک فروشگاه بزرگ اینترنتی در سراسر جهان است (همانند سایت دیجیکالا در ایران، اما بسیار وسیع تر و بزرگتر به گونه ای که تقریبا به سراسر جهان کالا صادر می کند) و یکی از عمده فعالیت های بزرگ آن فروش کتاب است. درنتیجه می توان انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون را یکی از راه های معرفی کتاب در سراسر جهان به شمار آورد.

با توجه به محدودیت های موجود در ایران و به علت اینکه سایت آمازون در ایران نمایندگی ندارد، طبیعتاٌ نمی توان در سایت آمازون کتابهای چاپی و کاغذی فروخت. بنابراین می بایست از فضای این سایت برای عرضه و ارائه کتاب های الکترونیک بهره برد.

با توجه به اینکه سایت آمازون در سراسر دنیا قابل دسترسی و خرید است، بنابراین انتشار کتاب الکترونیکی در سایت آمازون می تواند برای نویسنده اعتباری بین المللی به همراه داشته باشد و خوانندگان بی شماری از سراسر جهان به این اثر دسترسی یابند.

باید توجه داشت که فرمت کتاب های ارائه شده در سایت آمازون Epub می باشد و این کتاب ها به صورت pdf عرضه نمی گردد، بنابراین برای نویسندگان این نگرانی وجود ندارد که کتابهای آنان به صورت فایل pdf در اینترنت پخش گردد. بلکه این کتاب فقط برای افرادی که آنرا خریداری کرده اند قابل دسترسی و خواندن است.

انتشارات امید سخن چگونه کتاب شما را در آمازون منتشر می کند؟

انتشارات امید سخن ابتدا کتاب شما را از لحاظ مطالب بررسی کرده (کتابها باید قوانین سایت آمازون را رعایت کرده باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین سایت آمازون می توانید به بخش مربوطه مراجعه کنید) و پس از تأیید و ویراستاری، حروف چینی و صفحه آرایی می کند.

آنچه که در معرفی و فروش کتاب در سایت آمازون حائز اهمیت بسیار است، طراحی جلد مطلوب آن است. زیرا با توجه به انبوه کتابها در سایت آمازون، آنچه که جلب مخاطب می کند، علاوه بر نام و موضوعیت کتاب، طراحی جلد مطلوب آن است. بنابراین یکی از مهمترین بخشهای انتشار کتاب در سایت آمازون طراحی جلد مطلوب آن است.

پس از آن، برای کتاب شابک بین المللی دریافت می شود و کتاب برای عرضه در سایت آمازون قرار میگیرد.

انتشارات امید سخن با توجه به اینکه در زمینه انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون دارای سالها تجربه موفق و عالی است، لذا می تواند شما را در انتشار الکترونیکی کتابتان در سایت آمازون کمک کند و کتاب شما را در سایت آمازون آمریکا و کانادا که بیشترین مخاطبان را دارند قرار دهند.

جهت ارتباط با مشاورین توانمند انتشارات می توانید با شماره های 66922440 و 66121068 تماس حاصل فرمایید.

انتشار کتاب الکترونیکی در آمازون
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.